tisdag 7 februari 2012

Äntligen knäckte jag koden!!

Jag har haft problem med en faktura där företaget inte ligger i Sverige men de har ett svenskt konto vilket gör att de inte förstår när jag förklarar att jag behöver deras IBAN nummer så jag kan registrera dem i mitt program.

Jag har otaliga gånger försökt förklara för supporten för mitt ekonomiprogram att de inte förstår vad jag menar och hur ska jag göra nu för att registrera fakturan, och jag har varje gång fått svar att det inte går att komma runt det utan antingen måste jag skriva in deras svenska adress (men de har ju ingen så det blir ju svårt) eller så måste jag skriva in IBAN numret vilket killen jag mailade med inte fattade (alltså på företaget) men IDAG efter att jag kämpat sen i mitten av Januari så hittade jag äntligen ett litet kryphål så jag lyckades få in det i mitt bokföringsprogram weeeeeeeeee 1-0 till mig =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar