fredag 25 mars 2011

Över 3000besökare = tävling

Då var det tid för en tävling igen!


Så hur gör man för att tävla??

För att få en lott så skriver du bara en kommentar här nere där du skriver vad du heter och vad du vill vinna för sorts mössa (baggy eller vanlig)
Man kan även få välja pannband om man vill. Sen skriver du även vilken storlek det ska vara på mössan och i vilket tyg.

Vill man ha TVÅ lotter så gör man samma sak som ovan men man lägger även in bilden här ovanför och länkar på sin blogg och måste även berätta det till mej så jag vet.
Har man ingen blogg kan man länka på sin FB sida eller maila 3 vänner inklusive mej.

Tävlingen avslutas den 31/3-2011

15 kommentarer:

  1. Åhhh jag vill vinna ett pannband!!
    Hälsar: Maria Helén

    SvaraRadera
  2. Hej! Vilken fin sida med massa inspiration. Jag skulle önska en baggymössa till min lilla Saga i vår! hälsn AnnaSara

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna en en mössa till min dotter Emeline som är 9 månader (46cm). Så hon kan hålla sig varm om huvudet när hon är ute och leker i blåsten :) Något gulligt tyg!

    SvaraRadera
  4. Vilka söta mössor - jag vill gärna vinna en vanlig mössa till pyret i min mage som kommer den 15 maj!

    Jag länkar från min blogg; www.joannanordlander.com

    SvaraRadera
  5. Självklart vill jag vara med =) Länkar på bloggen

    http://emmasbak.blogspot.com/2011/03/jag-ar-med-och-tavlar.html

    Men jag vill ha den själv ;)

    SvaraRadera
  6. Vi skulle bli jätte glada av att få vinna den fina mössan i vanlig modell, storleken ska passa till en 1,5 åring!:)
    Jenny Gällstedt

    SvaraRadera
  7. Jag vill gärna vara med och tävla! Skulle önska en mössa i baggymodell som passar en sexåring och gärna i molntyget. Svart, grön eller gärna turkos om det finns :) Håller verkligen tummarna! Har mailat och tipsat vännerna också.

    annacarinw(at)telia.com

    SvaraRadera
  8. Jag är med och tävlar och skulle vilja vinna en fin mössa till bebisen som ligger i min mage. Eftersom vi inte vet om det är pojke eller flicka så nån neutral =)

    SvaraRadera
  9. Hittade hit igenom en annan blogg som hade beställt mössor utav dig.. Kikade runt och ser att du är ju jätte duktig på att sy.. Önskade jag kunde själv...
    Anmäler mig gärna till tävlingen... Jag har en kille som snart blir ett år om mindre än en månad.. Önskar vinna en mössa till honom... Tyg spelar ingen roll, bara det passar en kille...
    Jag länkar från min blogg för att få en extra lott i tävlingen :D

    SvaraRadera
  10. Så mycket fina saker du har gjort! Jag är gärna med och tävlar om en mössa till min 4 månaders lilla tjej. Hon vill nog ha en valig mössa... *ErikaS*

    SvaraRadera
  11. Jag vill väldigt gärna vinna en baggy mössa i storlek 0-6 månader i det svart tyget med stjärnor. jag har även länkat dig på min blogg!

    http://loverfool.blogg.se/2011/march/tavling-tavling.html

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar! :) Och om jag vinner vill jag att de ska vara en vanlig mössa. Storlek vet jag inte riktigt, de ska vara till min son som är 3år men han har stort huvud. Tyget ska vara de med stjärnor. Färg kan jag inte bestämma så de får du göra, räkna även med de lila. :)

    SvaraRadera
  13. jag vill va med! om jag vinner skulle jag vilja ha en baggymössa till dottern som just blivit 9 månader. gärna med något av flodhästtygerna :)

    SvaraRadera
  14. Jag vill vara med o tävla!! En baggy mössa i röd tyg med moln på till en tös på 1 mån.

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med och tävlar! En Baggy mössa med rosa tyg med stjärnor på =) Till min dotter som snart fyller 3.

    SvaraRadera