tisdag 1 mars 2011

TÄVLING i samarbete med Bambino!

Jag kommer nu ha en tävling i samarbete med Bambino.

Jag har fått 4 uppsättningar med allt ett barn behöver för att lära sig att äta själv.
Jag kommer att lotta ut 2 uppsättningar nu den 20/3-2011 och de andra två kommer att bli utlottade vid ett senare tillfälle.

Så har du små barn eller kanske känner någon som har det så kom och tävla och berätta gärna för dina vänner!

Så hur gör man för att få en chans att vinna?

Jo man skriver ett inlägg här nedanför och berättar att man vill vinna.

För att få två chanser att vinna så länkar man även till tävlingen i sin egen blogg eller mailar 5 vänner (inklusive mig) där man berättar att man är med och tävla.

Svårare än så är det inte.


Lycka till!!

13 kommentarer:

  1. Hej! Jag vill gärna vinna. :) alberta77 på Babyboom

    SvaraRadera
  2. Hej! Vill gärna vinna. :) Sarah82 på Babyboom

    SvaraRadera
  3. Och jag vill gärna vara med och tävla också :-)
    Kanske att Molly vill börja äta om hon får så fina saker...;-)

    SvaraRadera
  4. Jag är oxå gärna med och tävlar.

    //Sara Jonsson

    SvaraRadera
  5. adnillen från babyboom2 mars 2011 kl. 14:27

    Vill också vara med o tävla, adnillen på babyboom!

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar :)

    Camilla82 från babyboom :)

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med och tävla!

    /Annica

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med och tävla

    Minname

    SvaraRadera
  9. Har även lagt ut på min blogg

    SvaraRadera
  10. Klart Märta ska börja äta med Bambino!:-)

    SvaraRadera
  11. Min lilla Selma som börjat äta nu vill gärna vinna! Har länkat på bloggen :) Trevlig kväll

    SvaraRadera
  12. jag vill gärna vara med och tävla! linDA
    www.lindakv.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  13. Hej! Även jag vill vara med och tävla! Har inga barn än, men ett som är på väg i magen <3 bambino har jättesöta grejjor! Länkar även till tävlingen i min blogg <3 / Esther
    ehjartam.blogg.se

    SvaraRadera