tisdag 25 oktober 2011

Budget

Har suttit och räknat på budgetar nu ikväll så nu snurrar det siffror i mitt huvud. Men det är grymt kul att räkna och fundera och tänka så det knakar.

Men nu ska jag gå och lägga mej, imorgon blir det att sätta sig och skissa på affärsidén.

Till er som tycker att jag varit seg att svara på beställningsmailen så vill jag bara säga förlåt. När jag gått hemma så har jag kunnat svara på en gång det plingat till i telefonen, men nu sitter jag ju på startaegetprocessen och då tar det lite längre tid. Men jag svarar så fort jag kan.

Det ser ut som att det svarta tyget med vita stjärnor kommer in hos min leverantör på Fredag så då blir det att lägga en beställning så förhoppningsvis ska det tyget snart finnas i lager hos mig och då i en bättre kvalité än vad det varit tidigare när jag vägrat ta hem av det.

Kvalitén på tygerna och bra färger är väldigt viktigt för mej för jag vill att ni ska vara 100% nöjda med era köp =D God natt på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar