fredag 28 oktober 2011

Här har det varit full rulle som vanligt

Först iväg med stortjejerna till skolan. Hämtade även upp kompisens dotter som sovit hos sin mormor så hon fick också åka med till skolan.

Efter det bar det av hem och köra igång tvättmaskin och diskmaskin, plocka undan, dammsuga och sedan bakade jag och Kajsa kolakakor. Julia fyller ju år snart så vi får börja fylla frysen lite smått med fika nu.

Sen satte jag mej och började räkna om min försäljningsbudget och resultatbudget och ÄNTLIGEN verkar jag få ihop den. Det är ju förvisso jätte svårt att sätta sig och räkna när man inte har en aning om hur framtiden kommer att se ut men denna budget känner jag mej jätte nöjd med. Man kan ju inte räkna med att ta ut så hög lön när man just startat upp företaget men jag har en massa planer och mål på vad jag vill uppnå.

Nu ska jag sätta mej och fortsätta klippa ut beställningar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar