söndag 30 oktober 2011

En riktigt bra helg!

På Fredagen så satt hela familjen och myste och såg film. Ja Kajsa sov, Julia satt i Anders famn och Maja i min. Sen på Lördagen så tog Anders alla barnen och for på Skoternsdag och efter det så tog han med dem och käkade hamburgare. (Kan säga att hos oss äter vi nästan aldrig skräpmat) så jag hann sy en hel del.

Sen på kvällen efter Kajsa lagt sig så for Anders iväg och drack öl med några kompisar och jag passade på att mysa och se TV med stortjejerna. Efter det så satt jag och dolade lite vid datorn och pratade i telefon, klickade iväg några beställningar och lite annat skoj.

Idag så började jag morgonen med en lång promenad i skogen med vår hund. Sen skulle sambon iväg till sitt jobb och hämta lite saker så då passade jag på att städa undan här hemma och när Kajsa skulle sova så gick stortjejerna ut och lekte tills Julia var tvungen att åka på träning. Så jag körde dit henne och sen lämnade jag Kajsa hos farmor och farfar (de skulle låna henne en stund) Efter det for jag och kollade på när Emma jobbade i väntan på att Julias träning skulle sluta.

När vi kom hem så var Anders, Maja och Dalle på en promenad och när de kom hem så bestämde vi oss för att lyxa med pizza till middag. Så vi körde till Ersmark och åt pizza där för tjejerna ville inte äta hemma och det kändes att ska vi ändå äta "ute" så kan vi ju lämna byn =D

Nu är Anders och tjejerna i garaget och dolar så jag ska vika in lite tvätt i garderoberna och sen sätta mej i syrummet en stund. Jag har fått en jätte rolig beställning idag som jag verkligen längtar efter att få börja med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar