måndag 21 februari 2011

Har inte haft tid

att sitta uppe i syrummet nu de senaste dagarna, men idag så blev jag så sugen på att få sy nått iaf så jag sydde en dregglis till Kajsa.

Tyget kommer från Ohlssonstyger och är ju grymt likt JNYdesign.se tyg MEN köp INTE Ohlssonstygers tyg för kvalitén är inte ens i närheten lika bra som den Jenny på JNYdesign.se har.

Jag fick pengar i födelsedagspresent både av sambon och min mamma med familj, så att jag skulle kunna beställa tyg. Så igår skickade jag iväg en beställning hos JNYdesign jag har klickat i för den beställningen säkert 7 gånger men det har alltid kommit något i vägen och sen har det inte blivit av. Men nu är det iaf beställt.

Här kommer iaf bilden på dregglisen tror rent att jag ska gå upp i syrummet och plocka undan lite kanske börja rita på mönstret till Flisans kjol.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar