tisdag 8 februari 2011

Vinnaren

Nu är tävlingen avgjord och vinnaren blev....

*
*
*
*
*
Annica! Grattis grattis. Du har inte gett mej några uppgifter så att jag kan kontakta dej men du får tills på Torsdag på dej att höra av dej så jag får veta måtten på mössan och vilket tyg du vill ha.

Jag får fram att du bor i Halmstads trakten och när du kontaktar mej så måste det vara från samma ställe där du kontaktade mej sist så jag ser att IPnumret stämmer så ingen luras.

=)

Skulle inte Annica höra av sig innan kl 16:00 på Torsdag 10/2-2011 så kommer jag dra en ny vinnare.

Och till er andra det kommer att komma en tävling igen när jag kommit upp till 3000 besökare så håll utkik.

6 kommentarer:

  1. Herregud vad roligt!
    Är det bara barnmössor man kan välja på eller även till mig själv?

    Och vilka tyger frå man välja på?

    Åh vad glad jag blir nu!

    Annica (fam_loven@telia.com)

    SvaraRadera
  2. Hi hi Grattis till dig grannen *ler*
    Visst var det jag som var den yngre av oss? HA HA.
    Ha en kanon dag kram

    SvaraRadera
  3. Pojjo - du misstar nog mig med någon annan...

    SvaraRadera
  4. Annica Hon menade det till mej då vi fyller år idag både hon och jag men hon är 10 år äldre än mig =)

    SvaraRadera
  5. Ler ja inlägget var till Mia... sorry om du missförstod mig

    SvaraRadera
  6. Oj då! *pinsamt* Sorry!
    Grattis i efterskott till er båda då...

    SvaraRadera