tisdag 1 februari 2011

TÄVLING

Då har jag kommit upp 2000 besökare och tänkte fira det med en tävling.

Tyvärr så har jag inte så mycket tyger ännu så tävlingen denna gång får bli en mössa i valfritt tyg. (Jag får maila dej bilder om vilka tyger som finns att välja på)
Man får bestämma själv om det ska vara en barn eller vuxen mössa.

Så hur gör man då?

För en lott:

1. Gör ett inlägg här nedan och berätta att du vill tävla.

För två lotter:

1. Spara bilden här nedanför och lägg in den på din blogg.

2. Berätta att du är med i en tävling och länka sedan till min blogg.

3. Gör ett inlägg här nedan och klistra in länken från inlägget då du länkade hit till tävlingen. Har du ingen blogg kan du maila 5 vänner och skicka länken till tävlingen skicka även mailet till mej så jag ser att du tipsat 5 st.
Miss_me454@hotmail.com


Tävlingen avslutas den 8/2-2011

Lycka till!!

13 kommentarer:

  1. http://minlillagronaflodhest.blogg.se/2011/february/min-forsta-tavling-d.html#comment

    Jag är med och tävlar! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar. Har ingen egen blogg men mailar dej istället.

    /Anna

    SvaraRadera
  3. Jag har ingen egen blogg men har länkat hit från dotterns. ;-)

    http://aliciamusa.blogg.se/2011/february/jag-tavlar-om-en-mossa.html

    SvaraRadera
  4. jaaaaa jag vill ju vara med och tävla :D

    SvaraRadera
  5. adnillen från babyboom2 februari 2011 kl. 18:54

    Jag är gärna med på ett försök o vinna en fin mössa :-D

    SvaraRadera
  6. Mejan från Babyboom3 februari 2011 kl. 17:47

    Jag vill vinna!!!

    SvaraRadera
  7. Jaa det ska jag *ler* Ska du?

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar ;)

    SvaraRadera
  9. Jag vill också vara med! Har länkat till din sida på min blogg!

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Carina (myran & lo)
    http://tindrasmama.blogg.se/?tmp=07123404

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med och tävla!

    SvaraRadera
  11. jag vill vara med och tävla

    SvaraRadera
  12. jodu man måste ju vara varm om knoppen så man inte fryser om kroppen... så de vore nais att ha en varm mössa

    SvaraRadera