måndag 15 augusti 2011

-3.1kg

Jag har ju börjat om med GI:n igen. Jag fuskade en gång och sedan var det svårt att ta sig tillbaka så nu är det nya friska tag och efter 2 veckor så visar vågen -3.1kg så då känns det värt det!!

Var ju till IKEA och där tyckte jag att jag var super duktig, när de andra fikade och åt godis så avstod jag.

På hemvägen köpte jag lite mörk choklad och idag fick jag belöningen =)

Jag hade ju tänkt fuska lite på Kajsas födelsedag men jag skippar nog det.

Har suttit och läst en massa GI recept och hittat en massa roligheter som gör att det kommer att bli lättare att lägga om livsstilen.

Testade dock göra en kesogröt idag och det var ingen hitt för mej.

Man tar keso och en skvätt grädde och micrar det sen kan man ha i lite kanel och kardemumma och lite bär. Jag tog bara kanel och det vart inte så gott.

Ska nog testa göra det en gång till men nästa gång ska jag skölja keson så man får bort lite sälta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar