torsdag 25 augusti 2011

Torsdag

Har varit på inskolning med Kajsa hos dagmamman idag. Jag tror inte det där kommer att bli några problem, även om hon är lite blyg nu så här i början.

Har även suttit och betalat alla räkningar idag. Fy vad trist sånt är!!

Tvär pratade med mamma i telefonen idag och hon tipsade om ett ställe som säljer cyklar och jag hittade en till Maja, men fy vad dyra cyklar är om man ska ha en lite mer rejäl.

Hon fick ju en från Jula i början av sommaren men det var verkligen bara skräp och den var inte gratis heller. 1000kr kostade den cykeln men den har jag lämnat tillbaka.

Nu ska jag sätta mej och fortsätta bråka med klänningen jag håller på att sy. Snart ger jag upp!!!


Har fått en beställning på tre vändbara mössor så det ska bli lite kul att göra för sådana har jag aldrig sytt tidigare. Så håll utkik för det kommer nog komma sådana till salu lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar