tisdag 9 augusti 2011

Smärta

Igår kväll var Ante och Urban här och såg film med oss. Sen på natten när de åkte hem så gick sambon en liten sväng med Dalle och jag stod ute och väntade på dem för vi skulle kolla i garaget sedan (vi har börjat städa ur så att vi kan måla golven)

När jag ser att de kommer gående så ska jag gå sista biten till garaget.
Jag trodde jag stod på backen men så var icke fallet. Jag hade två trappsteg kvar.

Så jag flyger ut på backen och skrapar båda knäna rätt ordentligt och jag kan inte stödja på min vänstra fot. Så jag får nog försöka få en akut tid på vårdcentralen idag.
Jag har även ett blåmärke i handen.



Så där såg knäna ut igår efter att jag tvättat upp dem.

Jag började må jätte illa efter fallet, fick värdens frossa och blev tydligen kritvit om läpparna.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar