söndag 18 september 2011

1.9 kg kvar

Jag vägde mej nu på morgonen. Jag gör det ju på Måndagar i vanliga fall, men igår när jag var på Hantverksfestivalen så fikades det runt mej, folk drack dricka och åt godis men jag stod på mej och smakade ingenting inte ens då min bordsgranne åt godis. Så idag ville jag väga mej för att se om det hade gett något resultat och svaret var väldigt positivt =) Så när jag gått ner 1.9kg så har jag nått mitt första delmål vilket var en viktnedgång på ca 10kg. Egentligen ska man ju sätta delmål som är en viktnedgång på 10% men jag hade satt ett annat delmål. För mitt delmål var en viss siffra på vågen och som jag skrev tidigare så är det "bara" 1.9kg kvar. Så det känns grymt bra. Nästa helg ska jag dock fuska lite har jag tänkt för då ska jag och tjejerna göra en massa hemmagjort godis tillsammans. (Maja har lånat hem en massa böcker från biblioteket som hon ville att vi skulle testa göra. Men man kan ju fuska lite med stil och behöver ju inte frossa i sig hela Lördagen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar