söndag 18 september 2011

Här har det varit full rulle hela dagen. Vi började morgonen med att Anders tvär åkte iväg en sväng och skulle hjälpa någon som hade problem med traktorn. När han kom hem stoppade vi i oss frukost sen vart det en promenad med hunden och Kajsa i vagnen, vi hade inte tänkt gå så långt men det blev 6.5km =) När vi kom hem så var det bara tvätta av sig och sen åkte vi till stan för jag skulle hjälpa Emma på bageriet och Anders tog med Kajsa och stack till några kompisar i Ursviken. När vi kom hem så började Anders fixa ute på gården och jag lämnade Kajsa hos Farmor och efter det tvär handlade jag lite. Så nu ska jag sätta igång och stöka undan allt jag hade på Hantverksfestivalen igår, hänga tvätt och plocka undan här inne. Sen blir det ut på gården och höststäda lite =) På två timmar kommer alla barnen hem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar