lördag 24 september 2011

Oj vilken mysig dag

Maja är i Piteå hos momme i helgen. Så idag har jag passat på att mysa med Julia hela dagen.

Morgonen började med en promenad med hunden. Sen stack jag och Julia till stan för att lämna in Kajsas vagn och för att hitta en födelsedagspresent till Nadja som fyller 9 år idag.
När vi kom hem sov Kajsa och sambon åkte och tränade så då myste vi ner oss i soffan och såg film. Sen till middagen så var både Urban och Peter här så de fick äta middag med oss. Efter maten gick Anders och Peter ut i garaget medans jag och Urban slö tittade på tv och surrade lite. När Urban for så åkte jag och tjejerna för att hyra film.

När Kajsa somnat så satt jag och Julia och såg film. Nu sover barnen och Anders och Peter är i garaget och jag sitter och funderara om jag ska se TV eller sätta mej i syrummet.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar