onsdag 7 september 2011

Om dagens möte då

Jag var iväg till ett företag som heter Start som hjälper folk som har en affärsidé.

Jag ska inte gå in så jätte mycket på min affärsidé men som ni förstår så är MamaMia4U en stor del av idén även om att sy barnkläder inte är hela affärsidén.

Så den 24/10 så börjar jag och 9 andra en affärsutvecklingsgrupp där vi får ta våra idéer ett steg till. Vi får gå på föreläsningar och jobba med våra idéer.
Sen det 15/12 ska vi kunna presentera hela våran affärsplan och efter det så ska vi ha så pass mycket kött på benen så vi vet om vi kan gå vidare med våra idéer.

Jag är så full av idéer och planer just nu att jag bara läääääääängtar till Oktober jag önskar att det börjar redan imorgon. Fick hem en massa nyttig info som jag ska läsa och kolla igenom. Vilken tur att jag redan börjat jobba på min idé för flera månader sedan även om jag utvecklat den ytterligare.
Detta kommer bli en heltidsstudie i 8 veckor så då blir stortjejerna glada för nu får de gå på fritids =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar