torsdag 28 april 2011

Full rulle hela dagen

Förlåt att jag inte varit så duktig på att blogga idag, men det har varit full rulle hela dagen.

Jag har gjort bort helgstädningen och hunnit handla (två gånger dessutom haha) jag har hunnit sy och skicka iväg en massa beställningar sen har jag även varit med Maja så hon fått ta lag foto för fotbollen.

Nu sover alla tre tjejerna (hoppas jag) jag och Maja hade super mysigt nu ikväll för efter jag sagt god natt och var på väg ut ur hennes rum så sa hon att hon tyckte att det var synd att vi alltid hade så mycket att göra för vi hann inte prata så som vi brukar.

Jag brukar alltid försöka ta mej tid och sitta ner med dem vid läggning och prata en stund innan de somnar, men då det varit rätt mycket senaste tiden så har jag rent inte hunnit.

Så jag la mej i hennes säng och pratade med henne en stund. Det var jätte mysigt =)

Men nu ska jag sätta mej och klippa ut beställningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar