tisdag 19 april 2011

Kl 5

Japp hon gjorde morgon kl 5 idag också. *gäspar*

Jag som hade sett fram emot att få ha sovmorgon nu när stor tjejerna är lediga (så då behöver man inte ställa någon väckarklocka utan kan sova tills ett barn vaknar jag hade bara inte räknat med att hon skulle göra det kl 5 haha)

Jaja jag har ju hunnit dammsuga och torka golven (när man har en liten som färdas runt på dem så vill man ju ha dem rena varje dag)

Jag har även hunnit köra igång en tvättmaskin. Ska ta och sätta igång och koka lite gröt till frukosten sen får vi se vad denna dag har att erbjuda.

Hade tänkt hinna med lite beställningar idag, sen så får vi se hur det blir med familjetisdagen eller om sambon måste iväg och slå om mina däck.

Sommardäcken måste ju på fast min bil körs inte just nu då vi är lediga så det är ingen brådska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar