torsdag 14 april 2011

Oj vilken morgon

Det blev lite sömn inatt också. Kajsa har fortfarande rätt hög feber, Julia sov däremot hela natten och länge nu på morgonen pgr av sin feber.

När jag skulle köra Maja till skolan hittade hon inte sin gympa påse så vi trodde den låg kvar i bilen, men inte. Så då trodde vi att hon glömt den på skolan så jag körde dit henne och där var den inte heller.

Stressa hem och jag springer in och självklart så hänger den under hatthyllan haha.
Packa om den med fräscha kläder (vilket jag i vanliga fall gör kvällen innan men självklart missat denna gång) sen skynda till skolan igen så att hon inte skulle komma sent. Men vi hann =)

Nu ska jag sätta mig och svara på lite beställnings mail, kolla om de fått hem det svarta tyget med vita stjärnor. Har det kommit ska jag lägga en tyg beställning.

Jag är glad att jag hann plocka undan och dammsuga tidigt i morse medan jag kokade Majas gröt för Kajsa är rätt gnällig just nu och ska bara vara i min famn.

Snart ska Kajsa sova då ska jag och Julia äta frukost och sedan mysa ner oss i soffan en stund.

Ska även hinna sy lite idag hade jag tänkt, har ju bla en beställning på ett par vuxen muddbyxor det ska bli kul att sy för det är helt nytt för mej =)

Sen blir det anställningsintervju kl 17:30 håll tummarna för mej =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar