torsdag 21 april 2011

Middag hos svärisarna

Har ätit grilla hemma hos svärföräldrarna även Anders bror och syster med pojkvän var där.

Kajsa var rätt knäckt efter en dag med Farmor och Farfar, jag har även hunnit tvär surra i telefonen med stortjejerna som är hos deras Momme.

Imorgon blir det att fortsätta med beställningarna så det är bara hålla utkik för det kommer bilder under dagens gång.
 Jag måste bara rita upp lite olika byxmönster först för jag har fått beställningar på byxor i storlekar som jag inte har mönster i.

Ni glömmer väl inte tävlingen jag har på Facebook. Kolla här till höger klicka på gilla och dela på eran FB sida så är ni med och tävlar.

Jag kommer snart göra en till tygbeställning då tygerna verkligen går åt som smör i solsken. Finns det något spec ni vill att jag ska ta hem så skriv en kommentar här eller maila mig så ska jag se vad jag kan fixa.

Ha en skön kväll allesammans.

1 kommentar: