lördag 4 december 2010

Det var inte längesedan jag idiotförklarade

folk som hade internet i mobilen. Jag menar hur viktigt är det jag har ju en dator varför ska jag surfa med mobilen?!?!

Nu när jag har en mobil som man kan surfa med så insåg jag att vad tusan det är inte så tokigt med internet i mobilen haha.

Så nu är jag den där idioten som ligger i sängen och surfar med mobilen haha ibland är jag så ägd!!!

Men jag erkänner det iaf =)

Min darling är på Julfest med firman ikväll så jag har varit hemma själv med barnen.
Mellan tjejen ligger i nästan 40 graders feber. När tusan ska de bli friska nu har vi kört både magsjuka och feber de senaste veckorna!!!

Imorgon ska vi fixa med pepparkakorna och bygga ett pepperkakshus och sen ska jag försöka ta mej upp och sy de där julgardinerna.
Ska väl även julpynta lite. Jag har sagt till tjejerna att det blir inte så mycket julpynt nere i år men de får pynta i sina rum iaf. Men någon liten tomte och sen ska ju julgranen fram så småningom.

Pratade just med min sambo och han lät då städad. Det verkade som att han var på G hem snart så det lät ju bra då är han fräsch imorgon =)

Nä nu ska jag bråka lite till med veden som inte riktigt vill ta sig så vi har det varmt här imorgon när vi vaknar.

God natt på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar