tisdag 28 december 2010

Jag vet

att det inte hänt så mycket här inne på ett tag.
Men det har varit sådan full rulle här hemma med jul och nu snart ny år så jag har rent inte hunnit vara uppe i syrummet.

Fast jag har blivit lovad tid där ikväll så jag hoppas att jag hinner sätta mej där uppe en stund för jag håller på med en klänning till Kajsa.

Har ritat färdigt mönstret och klippt ut tyget, vet bara inte riktigt hur jag ska göra med klänningen och hur jag ska sy ihop den riktigt.
Tvär satte mej en stund där uppe igår efter jag lagt barnen men då var jag tvungen trä om maskinen för det hade blivit något knas och det tar ju sin tid att trä den så då hann jag inte sy.


Kajsa har fått börja med smakisar nu och det funkar hur bra som helst hon är super duktigt. Jag blev som impad för det brukar ju ta ett tag innan de lär sig hur de ska göra med maten i munnen, men hon fattade på en gång och smaskade och åt.

Nu ska jag sätta mig och spela lite wii med Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar