tisdag 14 december 2010

Nu har även jag blivit med

overlock =)

Det blev en Huskylock s21. ÄNTLIGEN har jag sparat ihop nog med pengar så jag kunde köpa en!!!! WEEEEEEEEEEE
Jag önskar bara att jag hade en massa roliga tyger som jag får sy i, men det kommer.
Fast det får bli senare efter jul, nyår, Majas kalas, Kajsas dop så i typ Februari/Mars någon gång ska jag väl ha råd att göra en beställning.
Tills dess får jag nöja mig med tygerna som finns hemma.

Här kommer iaf en bild på min nya kärlek =)




Nä nu ska jag och tjejerna vika lite sängkläder sen ska jag hänga tvätt och städa bort det sista. Jag har burit ved, dammsugit, kört igång en tvättmaskin, plockat undan, lagat middag och städat undan efter middagen har även varit och vägt och mätt Kajsa.
(Hon är nu 59cm lång och väger 6610g. Distriktan tyckte att hon såg ut att må bra och hon fick sig även några leenden av Kajsa =D )

Anders är och fixar lite grejer så han blir nog sen ikväll skulle jag tro.

Aja nu ska jag gå och göra bort de sista måstena så att jag kan sätta ihop maskinen sen när tjejerna somnat =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar