söndag 12 december 2010

Om jag har tur

så får jag kanske min symaskin imorgon. Visst det är synd att jag inte fick den innan helgen men samtidigt hade jag nog aldrig orkat sy någonting för jag är så grymt förkyld.

Anders och Lars är ute och dolar i garaget, Kajsa sover och stor tjejerna är hos deras pappa. Jag tror att jag snart ska göra som Kajsa och sova en liten stund, men då vaknar väl hon inom 2 sekunder =p

Jag hade hoppats att jag skulle orka sätta mig i syrummet och plocka fram ett nytt mönster på byxor. Har en modell i huvudet och hade tänkt försöka få ner den på papper. Jag längtar tills julen, Majas alla kalas och dopet är över för då ska jag göra en storbeställning på tyg. Men det känns som att pengarna måste få gå till andra saker just nu.

Sen har jag ju köpt symaskinen för ett x antal tusenlappar så jag får nog ligga lite lågt och nöja mej med de tyger som finns hemma.

Nä jag ska tvär vila en stund så man orkar existera.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar