måndag 6 december 2010

Vägningsdag idag

-5.7kg på 4 veckor jag känner mej riktigt nöjd =)

Det finns även några gravidkilon kvar att ta bort. Jag gick upp rätt mycket denna graviditet ca 20kg men det är ju inte så konstigt då jag knappt hade någon ämnesomsättning eftersom jag hade cancer i körteln som producerade ämnet som ger oss en ämnesomsättning.
Sen tog det ju ett x antal månader innan de fick till rätt dos med levaxin som har samma effekt.
Men det är bara att fortsätta kämpa på. Längtar tills vi har slut på sjukdomar här hemma så att jag även kan börja träna.

Julia är fortfarande sjuk fy vad hon hostar och febern ger inte riktigt med sig. *suckar* Förra året var de typ aldrig sjuka, de har varit mer sjuka senaste 2 månaderna än vad de var på hela förra året! Helt sjukt bokstavligttalat haha

Nä nu ska jag plocka fram frukost till mej och Julia.

1 kommentar: