onsdag 29 juni 2011

26grader i skuggan

Oj nu är sommaren verkligen här!!

Jag tycker att det är så svårt att hitta något att göra på dagarna då barnen är i så olika åldrar.
Jag kan inte ta tjejerna och sitta på Kågebadet en hel dag då Kajsa är för liten för att sitta i solen och det finns inga bra skuggplatser där man kan sitta med henne och ändå ha koll på tjejerna i poolen.

Nu sover iaf Kajsa och jag har kopplat på vattenspridaren till tjejerna, ropade även över grannflickan så hon kan springa i vattnet hon med =)

Nä nu ska jag gå ut och vattna allt vi sått så de inte vissnar.

2 kommentarer:

  1. Det finns toppenbra uv-tält. Ett sånt har jag köpt mig så kan jag ha molly i tältet medan Alicia badar. Verkligen toppen!
    /Emma

    SvaraRadera
  2. Kajsa är inte den sortens bebis som är stilla längre än 3 sekunder åt gången så jag skulle aldrig få henne att stanna inne i ett sådant. Men tack för tipset.

    SvaraRadera