onsdag 15 juni 2011

Det verkar vända lite.

Jag skrev ju tidigare om allt som strulade för ett tag sedan.

Fast nu börjar det ljusna lite.
Igår fick jag hämta min nya dator som jag startade upp idag och än så länge har jag bara positiva saker att säga om den. Idag fick jag ett mail att patronerna till skrivaren är skickad så har jag tur kommer de innan helgen.

Nya kunder är alltid super kul att få det uppskattar jag och är super glad över, men när kunder handlar igen är det ännu roligare. Fick en beställning idag av en tjej som handlat av mej tidigare och nu beställde hon 6 mössor :-D

Sen vann jag även 600kr på bingo idag weeee.

Nu ska jag läsa och sedan sova för imorgon blir det att sy solhattar hade jag tänkt.

God natt
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar