tisdag 14 juni 2011

Tisdag

Idag ska sambon jobba över och Maja ska med sig en kompis hem = full rulle, sen måste jag nog slita med mej alla 3 barnen på simskolan idag för jag tror inte Anders hinner hem innan.

Jaja det är inte mycket att göra åt den saken, nu har jag då varit och handlat lite. Köpt blommor till imorgon för då har ju tjejerna examen! Har även varit och köpt lite planteringsjord så snart kan vi sätta igång vårat trädgårdsland.

Tror det blir att måla pallkragarna i helgen och sen plantera det vi för sått.

Jag hoppas mina nya tyger kommer idag. Jag trillade in av en slump på en sida som jag så klart inte minns namnet på nu och de hade lite tyger och jag hittade två tyger som var så söta att jag bara var tvungen att beställa av dem. Jag tog dock bara en meter av varje eftersom man inte vet hur kvalitén är.
Köpte även ett John deere tyg till sambon så jag kan sy en gardin till garaget. (Han jobbar ju med att skruva i traktorer)
Snubblade även in på en annan tyg sida igår som hade så sjukt många fina tyger (nej jag minns inte namnet på denna heller *skäms* )
Jag ska försöka hitta åt den sidan igen för därifrån kommer jag definitivt att beställa tyger!

Men nu ska jag gå och vika tvätten och slå på en till tvättmaskin.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar