fredag 3 juni 2011

God natt

Nu har Maja fått sig fotbollsskor och Julia har fått fotbollssockar och shorts till och med jag snubblade över ett par vita Adidasskor för halva priset.

Sen när vi kom hem svängde jag och tjejerna förbi svärisarn en liten stund. Sen bar det av hem till smörgåstårtan.
Den blev jätte god :) så då har man testat på det.

Efter middagen gick vi ner till Forslunds där stannade Anders och barnen så gick jag och Camilla till masten. Fick tom se en huggorm på väldigt nära håll.

Nä nu ska jag sova imorgon kommer svärisarna hit och är med barnen så ska vi på sommardansen här i byn. Det blir första festen på typ två år för mig.

Men det blir väldigt lugnt för vi har alla barnen hemma och Camilla ska jobba dagen efter, men det ska bli kul att få komma ut och träffa lite folk iaf.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar