torsdag 2 juni 2011

Lite trist

Jag tycker det är trist när jag inte haft tid att vara i syrummet på en hel dag.

Men jag har fått huset helgstädat jag har även helghandlat plus att vi fått gräsmattan klippt och stökat upp på gården.
Sen det viktigaste av allt så har vi hunnit med att ge barnen tid.

Tjejerna har bland annat hjälpt Anders att skruva i åkhräsklipparen :D

Jag har skaffat mej lite vuxenpoäng för jag har gravat lax för första gången i mitt liv och imorgon tänkte jag plocka några till poäng för jag tänkt göra en smörgåstårta för första gången.

Jag hade även tänkt försöka få mig tid att sy något nytt i morgon, kanske ska testa sy ett linne eller knickers.

Men nu ska jag läsa lite (orkar väl typ en sida) sen sova.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar