tisdag 7 juni 2011

Sol sol sol

Oj vilket härligt väder det är ute och själv sitter jag inne och trycker haha. Jag är verkligen ingen solarmänniska. Jag sitter gärna i skuggan, tycker inte om när det blir för varmt.

Nu är iaf Maja i skolan, Julia fick stanna hemma idag för hon har ju haft hög feber hela helgen så jag tror det är bra om hon tar en vilar dag hemma. Men imorgon så ska hon iväg.

Kajsa äter välling och ska strax i säng så då ska jag tvär sticka på affären och handla frukt och lite fika som tjejerna ska ha med sig imorgon då de skulle på utflykt på sportfältet. (Till alla er som är på väg att sätta kaffet i halsen för att jag lämnar min bebis med min 6 åring så kan jag säga att affären ligger ca 200m från vårat hus)

Jag tror jag ska sy ett nattlinne till Kajsa idag, ett med kortare ärmar så klart så inte tummen försvinner =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar