fredag 25 november 2011

Det stannade på -10kg

Sen försvann motivationen. På veckorna var jag duktig men inte på helgerna. Men jag har kommit igång med att gå i princip varje dag.

Men nu är motivationen tillbaka så nu är målet att klämma 10kg till sen börjar jag nog vara nöjd =D

Så ikväll mumsade jag på en väldigt stark ölkorv och åt lite gurka med dip till det drack jag vatten och sen kände jag mej nöjd och absolut inte så där äcklad som tidigare helger då man ätit godis eller chips. =D nu ska jag sova. Imorgon blir huset fullt av barn för då har Julia kalas och har bjudit in ett gäng kompisar =D
Published with Blogger-droid v2.0.1

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är. Jag vill gå ner 11 kg. Hur har du gjort för att gå ner dina kilon?

    SvaraRadera
  2. Tackar. Jag har plockat bort kolhydraterna ur min kost, eller ja inte helt men jag åt inge pasta, potatis, ris osv. Nu äter jag potatis ibland men inte pasta och ris. Jag äter inge bröd överhuvudtaget och inge godis eller dricka.

    Sen försöker jag komma mig ut på en promenad om dagen och på helgerna blir det ibland två/dag

    SvaraRadera