tisdag 15 november 2011

Oj så bra!

Jag tog mej verkligen i kragen så nu har jag kört en tvättmaskin med sängkläder som just nu snurrar runt i torktumlaren, jag har smsat iväg inbjudningar till Julias kalas som hon ska ha i helgen, jag har hämtat in köttfärsen som vi ska ha till middagen, burit in ved, dammsugit på nedervåningen, plockat in kläder i garderoberna, städat lite i syrummet (kommer behöva plocka lite till) betalat några räkningar och fixat med korten som ska skickas tillbaka, ringt banken och väntar nu på att de ska ringa upp men jag har även pratat med dem som jag ska hyra lokalen av nu när jag startar upp företaget =D och hos dem var det bara positiva besked =D Har även fått kontakt med företaget som jag inte fått tyget av och det verkar lösa sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar