tisdag 8 november 2011

Skönt att vara frisk

Det är skönt att vara frisk (har fortfarande lite ont i lungan) för idag har jag hunnit en massa. Jag har klippt mig, förnya körkortet (nu börjar jag bli gammal) för första gången, varit och pratat med en blivande konkurrent, städat undan hemma, tvättat kläder, lagat mat, hämtat barn, kört läxläsning med tjejerna, mailat en massa viktiga mail, slutfört en massa beställningar, packat dem och skickat dem. Slutfört fler beställningar som jag packat nu ikväll och ska skicka imorgon. Kollat igenom barnens vinterkläder, fixat med en massa viktiga papper. Betalat det jag testar importera för mitt blivande företag ja och en massa annat. Nu ska jag läsa på lite om den konkurrenten jag träffade idag och sedan sova.

Här kommer en lite bättre bild på mössan jag sytt till mitt gudbarn.

Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Haha vilken underbar mössa! En sådan skulle Milton ha. :D

    SvaraRadera