onsdag 9 november 2011

Full rulle som vanligt

Undra hur många gånger jag använt liknande överskrift på mina inlägg =p

Idag var det utvecklingssamtal för Maja vilket jag TOTALT glömt bort, det var bara tur att jag såg lappen igår kväll innan jag gick och la mej och samtalet var kl 8:30 på morgonen. Men det gick då jätte bra, hon fick bara en massa beröm men jag hade iof inte förväntat mej något annat då jag kan tänka mej att hon (iaf som det ser ut idag) är en riktigt topp elev.

När jag kom hem så såg jag att vårat marsvin inte mådde så bra. Troligen har jag väl smittat honom med min lunginflammation eller liknande så nu tvångsmatar jag honom med honungsvatten i hopp om att han ska överleva (vilket de iof sällan gör)

Har även varit på föreläsning idag både av advokater och kommunen som informerade om regler och lagar nu när man ska starta eget. =)

Har även hunnit skicka iväg ett gäng paket idag och nu ikväll efter jag lagt barnen så ska jag skriva lite på affärsplanen och sy på Kajsas pyjamas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar