söndag 20 november 2011

Vi fick sovmorgon

Jag vet inte riktigt när de stora tjejerna vaknade nu på morgonen för Kajsa gav oss sovmorgon till kl 9 =D Det har aldrig hänt tidigare.

Hade nog kunnat ligga och dra oss en stund i sängen men jag kände att det var dags att kliva upp. Då låg Julia i sitt rum och tittade på TV och Maja hade gått ner och lagt sig i soffan under en filt och tittade på TV även hon.

Kallt var det också nu när vi vaknade 14 grader inne *brrrr* Så det blev snabba ryck att starta upp en brasa sen hjälptes vi åt att röja undan det sista efter kalaset och efter det tog jag och Dalle oss en promenad i kylan. Det var riktigt härligt måste jag säga. Sen hem och käka frukost, nu är sambon ute i garaget och stortjejerna är ute och leker. Kajsa ligger i sin säng och sover och jag tänkte jag skulle börja röja upp lite i syrummet. Jag håller på att sortera upp lite vad som ska till företaget och vad som ska tillhöra hemmet =) Jag ska snart berätta lite mer utförligt vad jag ska starta upp för något många små pusselbitar har ni ju fått men inte alla. Men det kommer en annan dag =)

Jag ska ju iväg på möte den 22/11 (på Julias födelsedag) och då ska vi gå igenom affärsplanen igen och kolla över budgeten så efter det så hoppas jag på att ha så mycket info att jag verkligen kan slå fast vid att jag ska öppna och då söka F-skatt, när jag fått F-skatten då ska jag berätta mer utförligt vad detta ska bli =D

2 kommentarer:

  1. Har bestämt mig vad jag vill beställa av dig;) Har du kvar det svarta tyget med vita stjärnor?

    SvaraRadera
  2. Vad härligt =) Just det tyget har det varit strul med de senaste gångerna så de jag köper tygerna av har rent plockat bort det tyget. Men det väntas ÄNTLIGEN (har väntat i 2-3 månader på detta tyg) komma in nu till veckan. Så maila mig på Miasyr@gmail.com så ska vi nog lösa detta =)

    SvaraRadera