torsdag 3 november 2011

Lite mindre feber idag och igår kom min första "import"

Jag har 38 graders feber idag men har legat på stadiga 39.5 hela natten. Men det känns att det går åt rätt håll iaf och det är skönt.

Igår låg det en sak i min brevlåda som var min första import =) Eller import kan jag egentligen inte skriva för det är inom EU men den kommer från England och då tycker jag att den är lite importerad även om det inte går under de termerna längre i affärssammanhang (om jag förstått det hela rätt)

När jag tittar på den så killar det lite i magen eftersom detta är en del av det jag vill göra i mitt företag =D Så tyvärr så håller jag nog det lite hemligt ett tag till ;)

Nu har jag varit uppe i ca 2 timmar och känner mej helt knäckt (ja jag var ju uppe i morse och gav barnen mat och körde dem till dagmamman/fritids) nu ska jag lägga mej en liten stund till sen ska jag hämta hem tjejerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar