torsdag 17 november 2011

Helgstädning

Håller på att göra bort helgstädningen. Eller jag är snart klar, passade även på att städa upp bland skorna i hallen. Jag tror nog vi kan stoppa undan alla sommarskor nu. =p

Har pratat med kommunen idag om bygglov för affären jag ska starta så nu väntar jag att de ska ringa upp, väntar även på klartecken från banken. Det börjar närma sig nu =D det är så kul och spännande. Skulle jag kunna skulle jag vilja pausa tiden just nu.

För jag har kommit så långt i min startaegetprocess men inte riktigt tagit klivet ut som egenföretagare. Detta är ett av de mest spännande skederna i mitt liv.

Jag förstår att jag har en massa jobb och slit framför mig och att dagarna kommer fyllas av blod, svett och tårar men även en hel massa skratt.
Men arbetsrädd är ju det sista jag är hade mitt första "jobb" när jag var 12 år då jobbade jag som diskplockare. Jag hade min första riktiga anställning när Jag var 14 år då jobbade jag med att packa upp varor på Hemköp.

Men då sa ju även min blivande hyresvärd (för företaget) att jag verkade väldigt driftig =D

Nä nu ska jag skura toan och sedan torka golven sen är städningen klar.
Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar