lördag 17 december 2011

Åh fy

Kajsa spydde just lite grann. Kom lite på kudden och pyjamasen. Så jag tog ner henne och tvättade av henne plockade även bort alla hennes sängkläder.

När jag kommer upp till hennes rum igen så tyckte jag att det luktade väldigt mycket spya så jag kollade om det kanske kommit på spjälskyddet vilket det så klart gjort. Sen ser jag att det även kommit på sänghimeln så när jag drar fram hennes säng så ser jag att det runnit på tapeten och på golvet ligger en stor pöl.

De som bodde här före oss har inte varit så duktiga då de listat så det saknas list (vi har listat om varje rum vi renoverat men där inne har vi inte renoverat än)

Så det har farit spya mellan golvet och väggen så det var bara börja torka och fixa. Självklart så är sambon dessutom borta. Men nu är det fixat och Kajsa är nerbäddad i sin säng igen.

Det är ju så tokigt att jag inte kan ta henne till min säng för det skulle ju underlätta om hon ska spy mer.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och sova det gör så grymt ont i min mage.

Sambon sa att det var då bara ringa om det skulle bli något mer så kommer han hem.
Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar