torsdag 15 december 2011

Förhoppningsvis

så kommer jag att ta bort beställningsstoppet efter helgen.

Fast hela Januari kommer det nog vara beställningsstopp på för då ska jag sy upp en massa kläder som ska in i affären och jag ska måla om och fixa till så att affären är öppningsbar i Februari. Kommer då även ta in tyger under Januari månad och bygga en webshop vilket gör att jag nog inte kommer att ha tid att ta upp några beställningar.

Ja ni trogna VIP kunder kommer nog kunna lägga små beställningar om ni vill.

Jag inväntar även lite reflex grejer som jag fått för att testa på mina mössor. Håller dessa måttet så kommer man även kunna beställa sådana mössor, men jag ska sy och prova på mina barn först för jag vill se att kvalitén är bra så de klarar tvättar, lek och bus =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar