tisdag 27 december 2011

Jag har ju redan fått lite kläder

Folk har redan börjat lämna kläder som jag ska sälja i affären men jag har inte hunnit skriva pappret som de ska skriva under så jag sitter och snickrar lite på det nu.

Maja sover hos en kompis några hus bort så jag och Julia har myst på ikväll och spelat lite tvspel tillsammans och även vanliga sällskapspel som tjejerna fick i julklapp. =)

Men nu sover tjejerna sen några timmar tillbaka och ute stormar det som tusan *myser*

Har hunnit klippa ut lite beställningar idag, ska klippa lite till imorgon sen ska jag sätta mej och sy oj vad jag längtar.

Har funderat på att sälja ena symaskinen och köpa en värre men jag har inte bestämt mig helt än, de är ju rätt dyra de där maskinerna och man vet ju vad man har och inte vad man får =p

1 kommentar:

  1. Tjena vill du få lite publicitet kring dina kläder kan du skriva på vår sida om du har lust barnkläder. Jag publicerar den så fort du skrivit något ;)
    SNygg kläder BTW !

    SvaraRadera