söndag 4 december 2011

Jag känner att jag blir förbannad

Dalle sover hemma med mig inatt.

Jag är ju rätt mörkrädd och trodde jag skulle tycka att det var lite obehagligt att vara hemma själv i detta stora hus.
Men jag är inte lite rädd jag är super rädd inte för spöken utan för dessa inbrottstjuvarna som härjar här. Jag känner att jag blir så arg när de tar bort tryggheten jag ska kunna känna i mitt egna hem. Egoistiska idioter är vad de är. Jag struntar i alla saker som de kan ta, nya saker tillverkas varje dag. Men min trygghet har de tagit och det lyckades de göra utan att bryta sig in hos oss, utan den tog de när de bröt sig in hos grannen och alla andra här i byn.

Jag vill kunna gå upp till sovrummet släcka lampan och sova tryggt. Istället ligger jag nere på soffan med tvn igång och vågar knappt blunda. =( Jag är iaf glad att jag har våran mastiff på nästan 70kg ca 3 meter ifrån mig.
Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar