onsdag 14 december 2011

Nu ni

Idag har jag skickat in ansökan och betalat avgiften till bolagsverket så nu är det bara hålla tummarna att mitt namnförslag går igenom.

Jag har även pratat med skatteverket om hur man ska skatta på de begagnade kläderna då man inte skattar på samma sätt som med nya kläder.

Sen har jag hunnit skotta eller rättare sagt skrapat av vägen här utanför för det är ju bara en smet av alla blötsnö och vägverket eller kommunen (vet inte vem som sköter denna gata) har tydligen glömt bort att vi finns.

Har nyss varit ute och gått med hunden sen blev det en snabb dusch för ikväll ska jag som sambon iväg på en julshow i stan. Majas klass ska uppträda på den så jag har varit och köpt biljetter, men vi lämnar Julia och Kajsa hemma. (Ja tillsammans med en barnvakt så klart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar