lördag 7 januari 2012

Affären

Jag söker er som vill sälja barnkläder på kommission i min butik som kommer finnas i Kåge och öppnas någon gång i Februari.
(Men jag behöver få in kläderna redan nu i Januari)

Eftersom jag inte har så stort lager så säljer jag säsongsbetonade kläder och är därför intresserad av vårkläder.
Inne kläder funkar ju bra vilken säsong det än är.

Krav på kläderna är att de ska vara hela, rena och får inte lukta källare förråd eller dyl.
Jag går personligen igenom alla kläder och väljer själv vilka jag tror går att sälja.

Du får bestämma i förväg och du vill ha tillbaka de kläder som inte blivit sålda efter två månader, eller om du vill skänka dem till affären.

De kläder jag lyckas sälja får du 40% av pengarn och när två månader har gått är det bara komma in i butiken och hämta pengarna.

Skänker du de kläder som inte blivit sålda så kommer jag rea ut dem i en månad och sen skänker jag dem till välgörenhet.
Det kommer bland annat gå till asylsökande barn och jag håller på kolla upp olika samarbeten med barnhem i andra länder.

Jag tar även emot leksaker men går de på batteri måste det finnas fungerande batterier i dem.

Kvalitén är jätte viktigt!

Har du kläder du vill lämna eller frågor så kontakta mig på 070-2353592

Med vänliga hälsningar Mia

1 kommentar:

  1. Jag säljer tyvärr mitt på nätet, men det ska bli kul att komma och shoppa! :)

    SvaraRadera