tisdag 17 januari 2012

Oj oj oj så mycket som ska göras

Har suttit och jobbat med min webbshop sen i Fredags och inser idag att den uppfyller inte de kraven jag ställer på en webbshop. Jag vill att det ska vara lätt för mina kunder att navigera sig och beställa saker. Så jag fick ringa till det företaget som äger shopen och be dem avregistrera mig.

Så nu har jag börjat jobba på en ny webbshop hos ett annat företag och jag måste verkligen ge dem en eloge över deras support. Killen sitter alltså just nu och hjälper mig med diverse saker. Helt UNDERBART.

Så imorgon blir det att fortsätta jobba med shopen jag ska även skriva avtalet som man får skriva under när man lämnar in kläder så ni som redan lämnat kläder kommer snart få ett papper att skriva under =)

Det lutar mot att jag även kommer att ta in lite barnrumsinredning i butiken men allt är inte klart med detta så jag avslöjar inte från vilket företag det är än, men jag lovar de har så fina saker =)

Nä nu ska jag skutta i säng, imorgon är det möte på banken som gäller. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar