onsdag 4 januari 2012

Suttit och letat så ögonen blöder

Jag har suttit vid datorn och leta efter lite saker som har med företaget att göra så nu är jag helt snurrig i skallen. När jag blundar så ser jag olika hemsidor haha då är det dags att gå och sova.

Har lovat att klippa äldsta tjejen imorgon för hon är så less på sitt långa hår. Jag kan säga att mitt mammahjärta blöder lite grann men hon fyller ju snart 9 år och måste ju få bestämma en sådan sak själv. Vi konstaterade ikväll att hår det växer ju så hon kan ha långt hår en annan gång haha, men hon har ju så underbart hår det är så tjockt och härligt jag vill verkligen inte sätta saxen i det.

Fast jag kan ju förstå henne jag klippte ju nyss bort ca 30cm av mitt hår för jag var så less på det.

Nu ska jag skutta i säng och lyssna på vinden som viner utanför mitt fönster.


God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar