söndag 15 januari 2012

Söndag

Ja då var även denna helg slut. Helt otroligt vad dagarna bara susar förbi. Jag har suttit och jobbat lite med den nya hemsidan/webbshoppen sakta men säkert så börjar den bli färdig. =)

Men för att inte barnen skulle tycka att dagen blev allt för tråkig så gick vi ner till Forslund längre ner på gatan. Så jag och Camilla åkte iväg på Jysk och kikade lite, sen tillbaka och hem med Kajsa och Julia. Maja stannade kvar men Kajsa skulle sova och Jullan hade träning. Så medan jag körde Julia till träningen så skottade sambon av taket så sotarn kommer sig upp dit imorgon.
Det jäkliga är att jag tappat bort lappen så jag vet inte när de kommer så jag får snällt hålla mej hemma imorgon.
Aja då kan jag skriva upp allt jag måste köpa från IKEA (måste shoppa lite saker till affären) sen måste jag även fortsätta jobba med sidan.


Sen efter Julia tränat så for vi och handlade lite och sen bar det av ner till Forslunds igen och så lagade vi middag ihop. =)

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan med sambon en stund och sen blir det sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar