söndag 8 januari 2012

Dejten

Igår när jag satt och sminkade mig så plingade det på dörren så jag gick och öppnade. Där stod sambon med tulpaner och frågade om jag ville gå på dejt med honom haha.

Så det blev Tatung med både förrätt, varmrätt och efterrätt. Efter det for vi ut och körde bil och surrade på. Sen åkte vi och bowlade tillsammans med Ante och efter bowlingen körde vi hem och Ante åkte och hyrde Baksmällan 2 som vi såg tillsammans.

Idag har vi skurat garagegolvet och när vi äntligen var klara så kom Lars förbi och råkade spilla ut en hink med lite spillolja i. HAHA tack för den!!

Nu ska jag ta och göra lite nytta här hemma har suttit vid datorn och jobbat lite runt företaget, men jag upptäckte att tvätten inte stoppade in sig själv i garderoben inatt så jag får väl ta och hjälpa den på traven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar