lördag 28 januari 2012

Har inte blivit så mycket bloggat senaste tiden

Idag har vi varit på Boda Borg (för er som inte vet så är det en "grotta" i berget som de byggt rum i. De rummen är typ som fångarna på fortet men man kan inte bli inlåst men man ska klara olika banor) Maja har haft sitt födelsedagskalas där så barnen har sprungit runt och gjort en massa banor.
Sen blev det fika, glass, maränger, strössel och en massa annat gott.

Jag tror det vart riktigt lyckat för de verkade då nöjda hela bunten. =D

Sen när vi kom hem så stack sambon iväg på skotertävling medan jag och tjejerna kände lugnet. Efter middagen gick jag min vanliga promenad med hunden och sedan gick jag och stortjejerna och köpte Lördagsgodis till dem. Passade även på att kolla in hur det går i min butik och nu jäklar är det nära =)

Får se om det blir att åka och köpa färg imorgon så man kan börja måla där inne. OJ vad jag längtar till den 11/2 då ska allt vara färdigt och portarna ska öppnas för första gången.

Så är du i Skellefteå så sväng förbi Kåge och kom in. Det blir gratis fiskedamm för alla barn och alla som handlar för minst 200kr den dagen är automatiskt med i lotteriet om en One Piece eller jumpsuit som det heter. (i barnstorlek) Kommer även köra samma sak för alla som handlar i webbshoppen Lördagen den 11/2 handlar man för minst 200kr så får man en lott. Enda skillnaden är att om man handlar i butiken får man välja siffra själv och handlar man i shopen så får man ett nummer tilldelat.

Men chansen att vinna är dock lika stor. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar