onsdag 11 januari 2012

Gaaah jag blir tokig

Började morgonen med att upptäcka att mina nycklar är i bilen som är inlåst i garaget och sambon har farit till jobbet med alla andra nycklar.

Så stortjejerna fick springa till skolan så de inte skulle komma för sent och jag fick klä Kajsa och gå med henne till dagmamman.

Sen när jag kommer hem fick jag ett mail från Bolagsverket och de har inte godkänt något av mina namnförslag. Jag har alltså nu skickat in ca 15 namn och fått avslag på ALLA.

Skickade in 4 nya jag kan säga att jag har snart slut på idéer på företagsnamn =S

Så jag kan lova att morgonen kunde helt klart startat bättre!

2 kommentarer:

  1. Men shit! Är dom så hårda alltså?

    SvaraRadera
  2. Haha ja tydligen =p Håller tummarna för att någon av namnen går igenom imorgon

    SvaraRadera